poniedziałek, 8 lutego 2016

Porozmawiajmy o ... pełnym wykorzystaniu czasu na życie

Najważniejszym zadaniem każdego człowieka powinno być nadanie głębokiego sensu własnemu życiu. To nadanie sensu polega na tym, aby w pełni wykorzystać czas, który został nam ofiarowany i nadanie życiu takiego znaczenia, które daleko wykroczy ponad radość z tego życia płynącą. Czy istnieje życie po życiu? tego nie wie nikt i nikt zapewne nigdy się za życia nie dowie. Ja także tego nie wiem, i na dobrą sprawę, nie interesuje mnie to w najmniejszym stopniu, ani nie przeszkadza w czymkolwiek. Ja żyję tu i teraz. Dlatego staram się ze wszystkich sił, nadawać mojemu życiu codziennie tyle sensu, ile jest tylko możliwe, tak aby w pełni wykorzystać czas, który mi jeszcze pozostał. Dążę do tego, aby wszystko co robię, było wartościowe, słuszne i nie byle jakie. Kreatywna praca nad tekstami piosenek zajmuje mnie obecnie najbardziej, ale także sprawia mi najwięcej radości, co nie znaczy wcale, że mniej poświęcam teraz czasu na pisanie wierszy. Poszukując nowych dróg i nowych form wypowiedzi, piszę ostatnio bardzo dużo trudnych tekstów, na tematy egzystencjalne i tematy związane z przemijaniem. Starzeję się coraz szybciej, i fakt ten ujawnia się także w tematach, które mnie obecnie zajmują.

Waldemar Kostrzębski - Post factum, recytuje autor





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz