piątek, 14 listopada 2014

Audycja słowno-muzyczna na żywo "Mischmasch", na antenie Radia Darmstadt. Darmstadt, 14.11.2014

Fragment audycji zawierający pełną rozmowę Julity Mischke ze mną, w której starałem się bardzo skrótowo (audycja na żywo rządzi się swoimi prawami) opisać moje wrażenia związane z trzydniowym pobytem w Cieszynie, z okazji podsumowania tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego "O Złotą Wieżę Piastowską" oraz moje interpretacje wybranych wierszy poetów cieszyńskich lub związanych z Cieszynem (tym razem są nimi same kobiety), do odsłuchania w zakładce Programy radiowe.



2 komentarze:

  1. Gratuluję swobodnej wypowiedzi na żywo na antenie radia.Cieszę się,że pochlebna opinia o cieszyńskich poetach z Grupy Literackiej NAWIAS "poszła w świat".Dzielmy się swoimi wierszami jak chlebem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne podsumowanie mojej wizyty w Cieszynie, pochlebna opinia o cieszyńskich poetach oraz o kadrze nauczycielskiej tego regionu, pozytywna ocena XIV Edycji Konkursu Poetyckiego "O Złotą Wieżę Piastowską", to tylko próba podsumowania tego, czego doświadczyłem w Cieszynie. Dziękuję za sympatię i gościnność. Dziękuję za komentarz.

      Usuń